After ShopRite Classic... / ショップライトを終えて。。。 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

After ShopRite Classic... / ショップライトを終えて。。。







I played at ShopRite Classic last week!

先週はショップライトでした!



The ShopRite Classic shows you beautiful Atlantis which looks like mirage during the game.
I spent productive week with appreciation that I came back to this place this year again!

ショップライトと言えば。


蜃気楼みたいに綺麗に見える
アトランティスを眺めながらプレイ出来る事ですね。


今年も、ここの地に帰って来た~
と全てに感謝しながら
充実した一週間を過ごせました!




On the first day, I started the round with triple bogey and made fabulous shots.
However I regret little bit because I could have made better score.
初日は、3アンダーと良いスタートを切り
ショットもキレキレでした。
もっとスコアを伸ばすチャンスがあった内容だったので
少し残念でしたが



On the other hand, I didn't have good feeling on shots on the second day...
Even in such condition I finished bogey and it gave me good response and confidence!

2日目は、初日とは打って変わって、
ショットの感覚があまり良くありませんでした…
しかし、その中で1アンダーでプレイできた事は
手応えを感じましたし自信にもなりました!



On the third day I got offensive score on the second hole but it was good that I re-managed the game.

3日目は、2番ホールでスコアを大きく崩してしまいましたが、
その後の立て直しができたのは良かったです。




I'm good to go for a major tournament, KPMG Women's PGA Championship this week!
I'll play with accurate decision and concentrate on each shot.
今週のKPMGメジャーに向けて
段々と良い準備が整ってます!


一打一打を集中し、いい判断でプレイします。