Wonderful effort / 素晴らしい取り組み | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

Wonderful effort / 素晴らしい取り組み









I received sweet letter after Pro-Am last week.

先週のプロアマ後に

素敵なお手紙もらいました(^。^)




LPGA gives an opportunity to kids and their parents to come inside ropes, see play closer and ask any questions while Pro-Am.
lpgaの取り組みで

プロアマの時にロープ内に一緒に

親御さんが入り

プロのプレイを間じかに観れる

何でも質問ができる取り組みです。




Such a wonderful effort it is, which shows real joy and fun to kids and makes them dream to be golfers!
こうやって「僕も私もプロになりたい」

と思う子供達が増え

ゴルフの楽しさ醍醐味を伝える事ができる

素晴らしい企画ですよね!




I'll try hard each day to be an influencer!
私も少しでも影響力のある選手になるように

日々ちばります!