明けましておめでとうございます。 | 上原彩子オフィシャルブログ『ゆんたく日記』 Powered by アメブロ

明けましておめでとうございます。






Happy new year!

Did you see the sunrise?
Where I was, I couldn't see it
but many people were able to.

In Okinawa, we have gatherings with many relatives for the new year.

We visit different families and have feast here and there.

During this time, haven't you been over-drinking or eating?
I've been over-eating...

I wish the year will be filled with happiness for everyone.


あけましておめでとうごさいます!


皆さん、日の出はみましたか?

私のいた場所は、見る事が出来ませんでしたが、

場所によっては、見た方も多いようですね。


沖縄の正月は、親戚がたくさん集まりかなり賑やかな正月です。


こっちの親戚の家でご馳走を頂き、あっちの親戚の家でも

ご馳走を頂き。。。(^。^)


皆さんは、正月は食べ過ぎ飲み過ぎしてませんか?
私は、食べ過ぎ中です…



皆さんに沢山の幸せが訪れますように♪


くとぅしん、ゆたしくうにげーさびら。

(今年も、宜しくお願いします!)