miiiiico's Blog -13ページ目

miiiiico's Blog

Let's enjoy the life!






Helloooooooooo




I went to Round1 yesterday.

With US(Team name)






スケートして、バレーして
ダーツやって、ロデオのって
ゲームしてって...

5人で楽しんだよ~(´-`).。oO♡




  

そのあとは、牛角っ♪









はしゃいで転んで笑った1日


It was fun!!!












Bey



Candyからの投稿






Of today after school...



にょろにょろ~♪









With Karin







私はやきいもミルクを飲んだよ!

What taste does everybody like?













Bey




Candyからの投稿




Hi!!

Recent lunch break.....





heart!


Karin×Miyu






happy


H:Miyu×Natsuki
A:Karen×Miyu
P:Natsuki
P:Miyu
Y:Karin








Karin×Karen×Miyu×Natsuki




Karin×Natsuki×Miyu





Karin×Miyu×Karen×Natsuki









The lunch break is very happy time.





  
Candyからの投稿