miiiiico's Blog -12ページ目

miiiiico's Blog

Let's enjoy the life!









I went to Tokyo Disneyland yesterday!!




With Karen




In there, it snowed.










I ate...
Churros,Popcorn&Melon bun




Dinner...
The 30th anniversary memory restaurant.












It was a happy day:)


















Bey

Candyからの投稿






Happy Valentine!!






It was very happy today♪

学校いってみんなから
いっぱいお菓子もらったの








あたしは、caramel cakeあげたよ~










昨日、菜月と一緒に作って
そのまま泊まりで
1DのDVDみながら語ってた(´-`).。oO










Love sweets<3










Bey


Candyからの投稿





Helloooooo



It snowed yesterday in Kanagawa!






起きたら銀世界でビックリ(´-`).。oO


結構積もって綺麗だった♪

















Bey






Candyからの投稿







Hi





この間はバイト先の人達と
お食事~♪


お刺身おいしいとこいった後は焼肉!





Hormon





Zabuton&Sirloin







最近ホルモンハマってる♪
大好き美味しい♪




幸せ~♪












Bey



Candyからの投稿






Yesterday...


Natsuki's birthday!!!
Happy B'day








USからは、
一人一つ手作りの
写真コラージュ&手紙!

カントリーマアムにみんなから
message書いてもらったのと
かれんの手作りcakeならべて
surprise♪









Let's enjoy 16 years old!





Candyからの投稿