KARA / Break It | Amebaありさの小さなお部屋

Amebaありさの小さなお部屋

ありさの小さなお部屋の
AmebaBlogへようこそ ♪

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カメラ ありさの好きな Photo カメラ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  


  


  

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カラオケ ありさの好きな一曲 カラオケ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  


KARA / Break It

You can watch it with your favorite
 "volume control"
お好みの≪音量調整≫でご視聴頂けます
  

  Song 

: Break It

  🎤 Main Vocalist

: KARA

Gyuri, Nicole, Sunghee, Seungyeon
ギュリ ・ ニコル ・ ソンヒ ・ スンヨン 
 
 
"Break it" lyrics
”壊せ” 歌詞
 
You mayn't nothing to me, forget you
(Yeah, yeah)
あなたは私にとって何でもないの 忘れて
I'm over all your lies (No)
君の全ての嘘はもうおしまいだ
Just look into my eyes to see the new light honey
(Woah, oh) Now
今、私の目を見て新しい光のハニーを見て
 
한버네 널 먿지게 차 버릴그거야 break it
I'm going to kick you in a nice break it
いい休憩で蹴ってやるよ
다신 날 차찌 몯하게 break it
Don't let me break it
壊さないで
기훼는 업서 기억해뒈오 그개져써 
my emotion
I don't have a chance
私にはチャンスがない
Broken my emotion
 
무러서 니 맘대로 뒈지는 안흘그걸 
break it
私の感情を壊しました
I'm not going to be able to break it
壊せない
절대로 시윕진 안흘그걸 break it
It will never be easy to break it
それを壊すのは決して簡単ではありません
이미 우린 그귿낟다고 가게써 
over and over there
We're done
もう終わりだ
Over and over there
あっちだ
 
Rock on baby
ロックオンベイビー
Time to give you the last gift
最後の贈り物をあげる時だ
When you're ready, open your eyes
準備ができたら目を開けて
Now you see the wound you left me
君が残した傷が見える
 
One shot so painful
一発で痛みが出た
Two shot you can get back
二発で、戻れる
I can't see you twice
二度と会えない
Blow without hesitation
ためらわずに吹き飛ばす
 
I'm going to kick you in a nice break it
いい休憩で蹴ってやるよ
Don't let me break it
壊さないで
I don't have a chance
私にはチャンスがない
Broken my emotion
私の感情を壊しました
I'm not going to be able to break it
壊せない
It will never be easy to break it
それを壊すのは決して簡単ではないゎ
We're done
もう終わりだ
Over and over there
あっちだ
 
Nicole, Seungyon
ニコル・スンギョン
Come on baby, come on
さあベイビー
Time to say your last greeting
最後の挨拶を言う時間だ
Don't push me like this
自分をこんな風に押し込むな
You made everything late
貴方は全てを遅らせました
You might also like
貴方も好きかも知れません
If U Wanna
もし貴方がたが居なければ
 
KARA
Broken Promise
KARA
Step
ステップ
KARA
 
Gyuri, Sunghee
ギュリ・スギョン
One step the only way to shed tears
一歩涙を流す唯一の方法
Two steps you've made it hard
二つのステップを踏むのは難しい事ね
Leave me
放っておいてくれ
Don't look back, yeah
振り返らないで
 
Broken my emotion
私の感情を壊しました
I'm not going to be able to break it
壊せない
It will never be easy to break it
それを壊すのは決して簡単ではないゎ
We're done
もう終わりだ
Over and over there
あっちだ
 
Seungyeon, Sunghee
ソンギョン・ソンヒ
You'll hate it forever
永遠に憎んでいるだろう
Both of us were so happy
私達は二人共とても幸せでした
You have to erase it to stand it
それを我慢するにはそれを消す必要があるゎ
Goodbye
さようなら
 
All,Sunghee,Gyuri,Nicole *Sunghee & Gyuri*
All、スンヒ*ギュリ*ニコル*スンヒ*ギュリ*
I'm going to run away from you like a little bit
ちょっと逃げてやるよ
I don't know what to do
私は何をすべきかわからない
I don't have a chance
私にはチャンスがない
Broken my emotion
私の感情を壊しました
I'm not going to be able to break it
壊せない
It will never be easy to break it
それを壊すのは決して簡単ではないゎ
We're done
もう終わりだ
Over and over there*
 
I'm going to kick you in style at once break It
お前を蹴飛ばしてやる
Break it (Yeah, yeah)
私にはチャンスがない
I don't have a chance
*私の感情を壊した*
* Broken my emotion*
*私の感情を壊した*
Break it (Oh, oh)
壊せ (ああ、ああ)
It will never be easy to break it
それを壊すのは決して簡単ではないゎ
We're done
もう終わりだ
* Over and over there
*あちこちで
Never and never again
二度と二度と
 
Over and over there*
 
 
✄・・・・・・・・・A word from Arisa・・・・・・・・✄
      ありさからの一言
I'd like to introduce you to some, 
of Arisa's favourite songs.
ありさの好きな曲をご紹介したいと思います。
Please forgive me for any inconvenience.
何卒、ご容赦下さいますようお願い致します。
✄・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・✄

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  

  


ブログへの👇貼り付け方法

 

※ribiさんのLINEスタンプはブログな
どでの使用OKとの事 👇 ですが、但し
※ハッシュタグを「きゃぴばら」と入れ
て貰えると(ribiさん)が、探し易くなる
為出来ましたら宜しくお願い致します

  


  

動かし方此処から👆LINEスタンプ一覧
※ブログでのスタンプ貼り付けご自由に
お使い下さいとの事です (ribiさんより)

  


  

きゃぴばら倶楽部👆きゃぴばらちゃん
きゃぴばらちゃんの輪ブロク (⭐︎^▽`)b
此方👆LinkClickで、此処から行けます

  

クローバーHope you have a wonderful dayクローバー
フォローしてね…
クローバー素晴らしい一日になりますようにクローバー
  

ありさの小さなお部屋

All Rights Reserved Copyright© by Arisa☆