Carly Rae Jepsen / Call Me Maybe | Amebaありさの小さなお部屋

Amebaありさの小さなお部屋

ありさの小さなお部屋の
AmebaBlogへようこそ ♪

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カメラ ありさの好きな Photo カメラ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  


  


  

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
音譜 ありさの好きな一曲  音譜
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  

Carly Rae Jepsen / Call Me Maybe

You can watch it with your favorite
 "volume control"
お好みの≪音量調整≫でご視聴頂けます
  

Song 

Lyrics • 作詞 • 作曲

Compositionspan

🎤 Main Vocalist

: Call Me Maybe
: Carly Rae Jepsen

: カーリー・レイ・ジェプセン

: Carly Rae Jepsen

 

I threw a wish in the well,
井戸に向かって 願いを投げたみた
Don't ask me, I'll never tell
解るでしょ 聞いても教えて上げ
I looked to you as it fell,
落っこっちゃう位 貴方を信じてる
And now you’re in my way
貴方に夢中なの

I’d trade my soul for a wish,
此の願いの為なら 魂だって差しだすわ
Pennies and dimes for a kiss
キス出来るなら 幾らだって差し出す
I wasn’t looking for this,
此れを望んでたって 訳じゃないの
But now you’re in my way
でも今はあなたに夢中

Your stare was holdin’,
貴方の視線がこっちに向けられてる
Ripped jeans, skin was showin’
破けたジーンズに 肌は丸見え
Hot night, wind was blowin’
厚い夜 風は吹いてるのに
Where you think you’re going, baby?
何処に向かう積りなの、ベイビー?

Hey, I just met you,
ねぇ 今会ったばかりだし
And this is crazy,
可笑しいって 解ってる
But here’s my number,
でも 此れ 私の番号よ
So call me, maybe?
電話してくれる?

It’s hard to look right,
貴方と目を合わせるなんて
At you baby,
可也大変
But here’s my number,
でも 此れが私の番号なの
So call me, maybe?
電話頂戴ね

Hey, I just met you,
ねぇ 今会ったばかりだし
And this is crazy,
可笑しいって 解ってる
But here’s my number,
でも 此れ 私号よ
So call me, maybe?
電話くれる?

And all the oth er boys,
他の男の子皆んな
Try to chase me,
私を捕まえようとしてるけど
But here’s my number,
私の番号をあげるわ
So call me, maybe?
電話してね

You took your time with the call,
電話も呉れならいで 時間を掛けて
焦らす貴方
I took no time with the fall
私は直ぐに恋に落ちたのに
You gave me nothing at all,
貴方は何にも呉れないのね
But still, you’re in my way
でも 私はまだ貴方に夢中よ

I beg, and borrow and steal
どんな手だって使うわ
Have foresight and it’s real
気を付けた方が良いわよ 此れはリアル
I didn’t know I would feel it,
こんな気持ちになるなんて…
But it’s in my way
でも貴方に夢中なの

Your stare was holdin',
Ripped jeans,skin was showin'
貴方の破れたジーンズから肌が見えてた
Hot night, wind was blowin’
熱い夜 風は吹いてるのに
Where you think you’re going, baby?
何処に向かう積もりなの、ベイビー?
But it’s in my way

It’s hard to look right,
貴方と目を合わせるなんて
At you baby,
可也大変
But here’s my number,
でも此れが私の番号だから
So call me, maybe?
電話頂戴ね

Hey, I just met you,
ねぇ 今会ったばかりだし
And this is crazy,
可笑しいって 解ってる
But here’s my number,
でも 此れ 私の番号よ
So call me, maybe?
電話してくれる?

And all the other boys,
他の男の子皆んな
Try to chase me,
私を捕まえようとしてるけど
But here’s my number,
私の番号をあげるわ
So call me, maybe?
電話してね

Before you came into my life
貴方が私の人生に現れるまで
I missed you so bad
ずっと こう言う事を求めてたの
I missed you so bad
貴方みたいな人を求めてた
I missed you so, so bad
然も 凄くね

Before you came into my life
貴方が私の人生に現れるまで
I missed you so bad
ずっと こう言う事を求めてたの
I missed you so bad
貴方みたいな人を求めてた
I missed you so, so bad
心から求めてた

It’s hard to look right,
貴方と目を合わせるなんて
At you baby,
可也大変
But here’s my number,
でも此れが私の番号だから
So call me, maybe?
電話頂戴ね

Hey, I just met you,
ねぇ 今会ったばかりだし
And this is crazy,
可笑しいって 解ってる
But here’s my number,
でも 此れ 私の番号よ
So call me, maybe?
電話してくれる?

And all the other boys,
他の男の子皆んな
Try to chase me,
私を捕まえようとしてるけど
But here’s my number,
私の番号を上げるわ
So call me, maybe?
電話してね

Before you came into my life
貴方に出会うまでずっと
I missed you so bad
ずっと こう言う事を求めてたの
I missed you so bad
貴方みたいな人を求めてた
I missed you so, so bad
欲しくて堪らなかったわ

Before you came into my life
貴方に出会うまでずっと
I missed you so bad
こう言う事を待ってたの
And you should know that
それを貴方は知るべきよ
So call me, maybe?
だから電話して?


・-・-・-・-・A word from Arisa・-・-・-・-・
ありさからの一言
This song In the daily struggle.
此の曲は、日々の葛藤の中で
It's a difficult thing to do.
難しい事だと思いますが
This song is a ballad by Carly Rae Jepsen, a favorite of Arisa's, so I took the liberty of translating it into Japanese.
好きな曲なので、勝手に和訳をしちゃいました。
I'm sorry for the inconvenience.
スミマセン。<( __ __☆)>
This is a Japanese translation with emphasis on the atmosphere.
雰囲気を重視して、和訳致しました。
If you would like to watch it, please do so.
宜しかったら 、ご視聴をくだされば
Fortunately for you.
幸いに存じあげます。 (☆/。\#)
・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・-・

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  

 

きゃぴばら倶楽部上差しきゃぴばらちゃん
 

きゃぴばらちゃんの輪ブログ(⭐︎^ ▽`)b
此方
上差しLinkClickで、此処から行けます。



※ブログでのスタンプ貼り付けご自由に
お使い下さいとの事です。 (ribiさんより)

クローバーHope you have a wonderful dayクローバー
フォローしてね…
クローバー素晴らしい一日になりますようにクローバー


ありさの小さなお部屋
All Rights Reserved Copyright (C) by Arisa☆