P.T.P×Taka ONE OK ROCK / Voice | Amebaありさの小さなお部屋

Amebaありさの小さなお部屋

ありさの小さなお部屋の
AmebaBlogへようこそ ♪

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カメラ ありさの好きな Photo カメラ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  


  


  


 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カラオケ ありさの好きな一曲 カラオケ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  

P.T.P×ONE OK ROCK / Voice

You can watch it with your favorite
 "volume control"
お好みの≪音量調整≫でご視聴頂けます
  

P.T.P×Taka ONE OK ROCK / Voice
作曲:Pay money To my Pain・Taka
作詞:Taka                                  

 
 

Voice ≪≫ 

Through all of this noise
この喧騒の中にいながら
Chasing a shadow
影を追っている
Why looking for answers,
疑問を残すだけなのに
 just leaves a question?
何故答えを探すんだろう?
Behind the notes
音符の裏側
And outside the lines
そしてラインの外
What you left behind
あなたが残したもの
What I feel inside
中で感じるもの
I hear your voice...
あなたの声が聞こえます...

Through all of this noise
この喧騒の中にいながら
Chasing a shadow
影を追っている
Why looking for answers,
疑問を残すだけなのに
just leaves a question?
何故答えを探すんだろう?
Behind the notes
書き綴(つづ)った言葉 
And outside the lines
そして描いた旋律の向こうにある
What you left behind
君が残していったもの

What I feel inside
僕の中で感じる事で
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...

気づかぬ振りして歩く人
A person who walks unnoticed
過ぎゆく時の中に
In the time of passing
僕らは何を見つけだして
What we're gonna find
まだ見ぬ未来に
In the future we have not seen yet
何を抱くことができる?
What can you hold?

Through all of this noise
この喧騒の中にいながら
Chasing a shadow
影を追っている
Why looking for answers,
疑問を残すだけなのに
 just leaves a question?
何故答えを探すんだろう?
Behind the notes
書き綴(つづ)った言葉
And outside the lines
そして描いた旋律の向こうにある
What you left behind
君が残していったものを
What I feel inside
僕の体の中で感じる

I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...

鳴り終わる、その音はその後も
The sound ends, The sound ends
まだ僕らのカラダん中 
Still inside our bodies
残響が埋め尽くしている
Reverberations fill our bodies
そこから聞こえてくるモノは
What we hear is not words or melody
言葉やメロディではなくて
Not words or melodies
今も僕の中で、
Still inside me.
生きている彼の声
His voice that is still alive inside me.

この騒音すべてを通り抜けて
Through all this noise
人影を追いかけている
I'm chasing a shadow
どうして答えを探しているんだろう
I don't know why I'm looking for answers
ただ疑問が残るだけなのに
I'm just left with a question
音符の背後に
Behind the notes
そして楽譜の横線を超えて
And beyond the horizontal lines of the sheet music
あなたが残してくれたもの
What you've left me
僕が心の中で感じていること
That I feel in my heart

僕らはあなたの声だ
We are your voice
僕らはずっとあなたと一緒だ
We'll always be with you
言いたいことがありすぎるのに
Even when there's so much to say
あなたが何も話せないときでも
Even when you can't say anything
ひとつの言葉以上のもの
More than a single word
ひとつのメロディ以上のもの
More than a melody
あなたが残してくれたもの
That you've left me
僕が心の中で感じていること
That I feel in my heart

We're not alone...
僕等は孤独じゃない...
We're not alone...
僕等は孤独じゃない...
We're not alone...
僕等は孤独じゃない...
We're not alone...
僕等は孤独じゃない...

この騒音すべてを通り抜けて
Through all this noise
人影を追いかけている
We're chasing shadows
どうして答えを探しているんだろう
I don't know why I'm looking for answers
ただ疑問が残るだけなのに
When all I'm left with is the question
音符の背後に
Behind the notes
そして楽譜の横線を超えて
And beyond the horizontal lines of the score
あなたが残してくれたもの
What you've left me
僕が心の中で感じていること
That I feel in my heart

僕らはあなたの声だ
We are your voice
僕らはずっとあなたと一緒だ
We'll always be with you
言いたいことがありすぎるのに
Even when there's so much to say
あなたが何も話せないときでも
Even when you can't say anything
ひとつの言葉以上のもの
More than a single word
ひとつのメロディ以上のもの
More than a melody
あなたが残してくれたもの
That you've left me
僕が心の中で感じていること
That I feel in my heart

I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
 
 
・ー・ー・ー・ー・ー・ありさの解釈・ー・ー・ー・ー・ー・
Interpretation of Being
ありさの好きな曲をご紹介差せて戴きます
Let me introduce you to your favorite song.
和訳の解釈に付きまして、
In terms of interpretation of the translation、
あくまでも個人差があります
There are personal differences.
何卒、ご理解の程、宜しくお願い致します
Thank you for your kind understanding.
・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  

  
ブログへの👇貼り付け方法

 

※ribiさんのLINEスタンプはブログな
どでの使用OKとの事 👇 ですが、但し
※ハッシュタグを「きゃぴばら」と入れ
て貰えると(ribiさん)が、探し易くなる
為出来ましたら宜しくお願い致します

  


  

動かし方此処から👆LINEスタンプ一覧
※ブログでのスタンプ貼り付けご自由に
お使い下さいとの事です (ribiさんより)

  


  

きゃぴばら倶楽部👆きゃぴばらちゃん
きゃぴばらちゃんの輪ブロク (⭐︎^▽`)b
此方👆LinkClickで、此処から行けます

  

クローバーHope you have a wonderful dayクローバー
フォローしてね…
クローバー素晴らしい一日になりますようにクローバー
  

ありさの小さなお部屋

All Rights Reserved Copyright© by Arisa☆

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カメラ ありさの好きな Photo カメラ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  


 

 


 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
カラオケ ありさの好きな一曲 カラオケ
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  

P.T.P×ONE OK ROCK / Voice

You can watch it with your favorite
 "volume control"
お好みの≪音量調整≫でご視聴頂けます
  

P.T.P×Taka ONE OK ROCK / Voice
作曲:Pay money To my Pain・Taka
作詞:Taka                                  

 
 

Voice ≪≫ 

Through all of this noise
この喧騒の中にいながら
Chasing a shadow
影を追っている
Why looking for answers,
疑問を残すだけなのに
 just leaves a question?
何故答えを探すんだろう?
Behind the notes
音符の裏側
And outside the lines
そしてラインの外
What you left behind
あなたが残したもの
What I feel inside
中で感じるもの
I hear your voice...
あなたの声が聞こえます...

Through all of this noise
この喧騒の中にいながら
Chasing a shadow
影を追っている
Why looking for answers,
疑問を残すだけなのに
just leaves a question?
何故答えを探すんだろう?
Behind the notes
書き綴(つづ)った言葉 
And outside the lines
そして描いた旋律の向こうにある
What you left behind
君が残していったもの

What I feel inside
僕の中で感じる事で
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...

気づかぬ振りして歩く人
A person who walks unnoticed
過ぎゆく時の中に
In the time of passing
僕らは何を見つけだして
What we're gonna find
まだ見ぬ未来に
In the future we have not seen yet
何を抱くことができる?
What can you hold?

Through all of this noise
この喧騒の中にいながら
Chasing a shadow
影を追っている
Why looking for answers,
疑問を残すだけなのに
 just leaves a question?
何故答えを探すんだろう?
Behind the notes
書き綴(つづ)った言葉
And outside the lines
そして描いた旋律の向こうにある
What you left behind
君が残していったものを
What I feel inside
僕の体の中で感じる

I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...

鳴り終わる、その音はその後も
The sound ends, The sound ends
まだ僕らのカラダん中 
Still inside our bodies
残響が埋め尽くしている
Reverberations fill our bodies
そこから聞こえてくるモノは
What we hear is not words or melody
言葉やメロディではなくて
Not words or melodies
今も僕の中で、
Still inside me.
生きている彼の声
His voice that is still alive inside me.

この騒音すべてを通り抜けて
Through all this noise
人影を追いかけている
I'm chasing a shadow
どうして答えを探しているんだろう
I don't know why I'm looking for answers
ただ疑問が残るだけなのに
I'm just left with a question
音符の背後に
Behind the notes
そして楽譜の横線を超えて
And beyond the horizontal lines of the sheet music
あなたが残してくれたもの
What you've left me
僕が心の中で感じていること
That I feel in my heart

僕らはあなたの声だ
We are your voice
僕らはずっとあなたと一緒だ
We'll always be with you
言いたいことがありすぎるのに
Even when there's so much to say
あなたが何も話せないときでも
Even when you can't say anything
ひとつの言葉以上のもの
More than a single word
ひとつのメロディ以上のもの
More than a melody
あなたが残してくれたもの
That you've left me
僕が心の中で感じていること
That I feel in my heart

We're not alone...
僕等は孤独じゃない...
We're not alone...
僕等は孤独じゃない...
We're not alone...
僕等は孤独じゃない...
We're not alone...
僕等は孤独じゃない...

この騒音すべてを通り抜けて
Through all this noise
人影を追いかけている
We're chasing shadows
どうして答えを探しているんだろう
I don't know why I'm looking for answers
ただ疑問が残るだけなのに
When all I'm left with is the question
音符の背後に
Behind the notes
そして楽譜の横線を超えて
And beyond the horizontal lines of the score
あなたが残してくれたもの
What you've left me
僕が心の中で感じていること
That I feel in my heart

僕らはあなたの声だ
We are your voice
僕らはずっとあなたと一緒だ
We'll always be with you
言いたいことがありすぎるのに
Even when there's so much to say
あなたが何も話せないときでも
Even when you can't say anything
ひとつの言葉以上のもの
More than a single word
ひとつのメロディ以上のもの
More than a melody
あなたが残してくれたもの
That you've left me
僕が心の中で感じていること
That I feel in my heart

I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
I hear your voice...
僕には君の声が聴こえる...
 
 
・ー・ー・ー・ー・ー・ありさの解釈・ー・ー・ー・ー・ー・
Interpretation of Being
ありさの好きな曲をご紹介差せて戴きます
Let me introduce you to your favorite song.
和訳の解釈に付きまして、
In terms of interpretation of the translation、
あくまでも個人差があります
There are personal differences.
何卒、ご理解の程、宜しくお願い致します
Thank you for your kind understanding.
・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・ー・

 
 
*☆*:..。o○*☆*○o。..:*☆*
 
  

  
ブログへの👇貼り付け方法

 

※ribiさんのLINEスタンプはブログな
どでの使用OKとの事 👇 ですが、但し
※ハッシュタグを「きゃぴばら」と入れ
て貰えると(ribiさん)が、探し易くなる
為出来ましたら宜しくお願い致します

  


  

動かし方此処から👆LINEスタンプ一覧
※ブログでのスタンプ貼り付けご自由に
お使い下さいとの事です (ribiさんより)

  


  

きゃぴばら倶楽部👆きゃぴばらちゃん
きゃぴばらちゃんの輪ブロク (⭐︎^▽`)b
此方👆LinkClickで、此処から行けます

  

クローバーHope you have a wonderful dayクローバー
フォローしてね…
クローバー素晴らしい一日になりますようにクローバー
  

ありさの小さなお部屋

All Rights Reserved Copyright© by Arisa☆