今年も新井旅館の庭に、いろいろなお客様が登場しました。


Many guests have visited Arai Ryokan's garden throughout

this year, too.



やっぱり最後をしめるにはこちら、 Here's a guest to anchor the year.



このところ毎日やってきているのですが、なかなかシャッターチャンスが訪れず。


He (She) has flown to the garden every past several days, but I have missed

a chance to film.


登録文化財 新井旅館  あらゐ日記



天平大浴堂前の灯籠横に留まっていたカワセミ君をやっと撮影。


Finally the film chance has come today. A halcyon rests at the tree by the stone lantern outside of

Tenpyo Bath House.




登録文化財 新井旅館  あらゐ日記



しばらく動くこともなくジッとしていました。 He has rested there for some moment.



まるっきり動かないので、同じ写真しか撮れませんでしたが、


ここ数日、毎日登場してくれていたカワセミ君。


また来年もお客様に感動を与えてください。


As he kept still, this is the only shot I could film.

Hoping he comes back in New Year to greet our guests.



新井旅館のホームページもどうぞご覧下さい。

We look forward to your visit to our website.

           ダウン

歴史・文化に囲まれた宿 新井旅館  www.arairyokan.net

 

 
 
   

 
伊豆の温泉 歴史と文化 を発信する

伊豆ものがたり のホームページはこちらをクリック→ 伊豆ものがたり