お風呂のお掃除の方より、


「野天風呂の桜桜**が咲きました」


と一報が入りましたので写真を撮ってみました。


As a bath cleaning staff informed me "the cherry at the

open air bath has just started to bloom", I went to the

site to take photos.



あらゐ日記

右の燈籠の奥にあるのが桜の木です。


ちょっとわかりずらいですよね。


それもそのはず


The cherry tree grows behind the stone lantern.

It's hard to spot the blooming.


あらゐ日記

まだ一分咲きにもなってません。

Just a few flowers have started to bloom.



今日は少し暖かくなりましたので、開き始めたようですが、


4月に入ってから本格的に


桜** 桜** 野天風呂の桜 桜** 桜**


が楽しめそうです。


It will get much warmer as the new month of April comes,

then you'll be able to enjoy viewing cherry blossom as taking

the open air bath.




霞一の部屋からの桜はこんな感じです。

Cherry blossom filmed from the guest room, Kasumi 1.

あらゐ日記



新井旅館のホームページもどうぞご覧下さい。

We look forward to your visit to our website.

           ダウン


歴史・文化に囲まれた宿 新井旅館  www.arairyokan.net