1月24日の記事をご覧下さい。



まだつぼみだった「野天風呂の白梅」



2~3日で開きそうと言ったきり、写真を撮りに行ってませんでしたが、


今日の「野天風呂の白梅」はこんな感じでした。


As reported in the blog of 24 January,

buds of white plum at Arai's open air bath


were still firm. Since then, I have missed a chance to film the blossom.


Photo below is filmed today.


あらゐ日記

となりの紅梅 梅 も少し開き始めていました。


静かに深呼吸すると、梅の香りが漂ってきました。


Red plums stand by white plums just about start

blooming.

As I quietly take deep breath, I can smell a fragrance

of plums.


新井旅館のホームページもどうぞご覧下さい。

We look forward to your visit to our website.

           ダウン


歴史・文化に囲まれた宿 新井旅館  www.arairyokan.net