皆さん、2023年11月21日、私は日本🇯🇵国籍を取得しました。

Hey guys! I became a Japanese citizen yesterday. 


長い間持ち続けた夢がやっと叶った。

A dream that I’ve had for quite a while finally came true. 


皆さんが応援してくれたからこそ、この嬉しい日が来ました。

It’s all because of the way all of you have supported me during this process. 


[ありがとう!] と100回言っても、充分私の感謝の気持ちを表すことができない。

Thank you! Thank you! Thank you! 


これから私、クレシーニ アンは日本国民として居場所になってきた日本のために力の限り頑張ります!

As a new Japanese, I promise to spend my life loving and trying to better this wonderful country that has become my home. 


これからも、応援よろしくお願いします!