Falling! ー落ちるー!ー | Eating Cheese with Chopsticks

Eating Cheese with Chopsticks

Chewing Away at Cultural Differences since 2009

Jernhattenに行った後、もう一箇所、観光名所を訪ねました。Kalø城跡。城跡はまたもや駐車場からずいぶん遠く、石のボコボコ道。Dropさんはまたもやお留守番となりました。

 

After visiting Jernhatten, we visited another sightseeing spot. The ruin of Kalø castle. The castle was again quite far from the parking and the path was rocky and uneven... so Drop had to wait at the parking...

 

子供達はそんな遠くまで歩けなーい!とかなんとか文句を垂れておりましたが、歩いていただきました。助けはいつも「海」。海に入り、遊びながらゆっくりの道中です。

 

The children were again complaining that they couldn't walk so far etc., but they had to. What was helping, as always, was SEA. They were in the water and playing every now and then.

 

歩き出してから約20分、ようやく城跡に到着です。かなり古いものらしく、塔と外壁が残っているのみでした。塔の中には観光客用にモダンな階段と展望デッキが作られていました。

 

After about 20min walking, we finally made it to the castle. It is quite an old one and only the main tower and the outside wall are remaining. Modern stairs and an observatory deck have been added for tourists.

 

 

パパ(Drop)はまたもやついて来れなかったので、ちょっとしたイタズラをしてみました。Dropは山から落ちての骨折だったので、こんな2枚の写真を送ってみました。

 

Because Papa (Drop) couldn't come along, we did a small prank. He was unable to come because he fell off a mountain, so we sent these two pictures to Drop.

 

 

落ちるーーー!!

 

Falling----!!

 

そんなに良いジョークでないかもですが 笑、いい写真でしょ?

 

Maybe not the funniest joke, but a great picture!