Be Mindful | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

Be Mindful

 

Sit quietly, eyes closed, and repeat this cycle of mantras

 

to yourslef for five minutes:

 

"I am love. I am joy.

 

I am peace. I am harmony.

 

I am forgiveness. I am happiness. 

 

I am wholeness. I am healed.

 

I am balanced. I am love."

 

 

 

 

 

 

目を閉じて静かに座り、5分間下に書かれている言葉を繰り返し

 

自分に言ってみてください。。

 

”私は愛。私は歓び。

 

私は幸せ。私はハーモニー。

 

私は許す。私は幸せ。

 

私は完成。私は癒され。

 

私は良いバランスを持っていて、私自身が愛である。”

 

from "be mindful" の本

 

 

この言葉を毎日自分に言うことで、潜在意識の中から

 

自分のマインドを変えていくことが出来ます。

 

是非トライしてみてください!

 

きっと素敵な1日のスタートを迎えることが出来るでしょう。ラブラブ