Twins! | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

Twins!




My short boarding partner, Yuko-chan.

People say we look like sisters.

I love her.

She always makes me laugh in the water! ニコニコ




$Angela Maki's official blog Powered by Ameba



良く似ていると言われる私達。

私のショートボードパートナーのゆうこちゃん

いつも海の中で笑いっぱなしの私達。

ゆうこちゃんは、私の事を筋肉のミルフィーユと

呼ぶのです。

普通のミルフィーユは食べたいけど、

筋肉のミルフィーユって、おいしくなさそう。。むっ