Peaceful moment.. | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

Peaceful moment..

The night after giving out the supplies in

Oshika peninsula, we camped at this beautiful

place on the top of the mountain.

When I got to the top of the hill, I could see

Kinka-san and the other islands of the

Miyagi prefecture. It was so peaceful...霧

It felt like I was in a different world.

As sun started to go down, the sky turned all to orange

and we all got to see the most beautiful sunset.

The light of the sunset shining down on the

sea made me feel so calm and warm.


Angela Maki's official blog Powered by Ameba



牡鹿半島で皆さんにALOHAを届けたその夜は、

丘の上でキャンプをしました。

丘の上に着いたとたん、私達を迎えてくれたのは

美しい景色。宮城県の島々と金華山も見えて、

海はきらきらと輝いていてまるで別世界のようでした。

太陽が沈むと同時に空が少しずつオレンジ色に変わり、

とっても美しい夕焼けになりました。

夕焼けの光が海を照らし、その光が私の心をも照らし、

とても暖かく感じました。キラキラ



That night we could see so many stars in the sky. 星空

Later, the full moon rose and the entire landscape

was wrapped with its soft glow.

I just couldn't stop staring at it...it was so gorgeous.


$Angela Maki's official blog Powered by Ameba


夜には空一面に輝く星が出て、

ゆっくりと満月が顔を見せてくれました。

満月の光がすっぽりと私達がいる場所、空、

周り全てを照らしてくれてました。

ずっと、ず~っとその美しく輝く満月を見ていました。満月



The next morning, the beauty of this place

continued to shine on us. キラキラ

We woke early to a beautiful sunrise and

all watched the sun come together.

I'm sure all of us had just one wish on our mind:

to have this beautiful place return to

how it was (or even better than) before and to see

all the people smile from the bottom of their heart. 黄色い花


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


そして、次の日の朝にもこの牡鹿半島の自然は私達を

魅了させてくれました。ブーケ2

早朝に登る力強い朝日をみんなで眺めました。

眺めながらみんなの心には同じ願いが。

この場所が今まで通りに、いや今まで以上に美しくなり

みんなが心の底から笑顔になれる日が一日も

早く来る事を。。虹

私達は強く日の出に願いを込めて、

牡鹿半島を後にしました。