I'm so happy! | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

I'm so happy!

I'm so happy to be able to give people

some of my aloha, energy and smiles

over the weekend at Love Hawaii Collection. 虹

To tell you the truth,

I've actually been feeling a little sad and down

because when I left Hawaii, I had decided to go

and help those in the affected area where

the earthquake and tsunami hit.

That really was one of my main reasons

to come to Japan, and when I arrived,

I wanted to fly straight to those areas.

But I couldn't.

It's been a while since I've been here and

I still haven't gone to do anything.

This makes me feel very frustrated.

I thought I could go and share all the things I brought

with me from Hawaii with everyone...

all the aloha and love. ドキドキ

But I have jobs here in Tokyo, and I can't get away.

My manager told me that even though I may not be able

to go to the heavily affected areas, there are still things

I can do here in Tokyo, like the yoga workshops

I did last weekend.

I was really happy about that because

people commented that the sessions made

them feel energized and happy.

So I guess I'm still helping in some small way,

just not how I had originally imagined.

After thinking about it this way,

my heart became calm and warm.

I still want to go to the disaster areas to help those in need.

In fact, I AM going, but for now,

I'll do what I can while I am in Tokyo.

I'll do my best with these jobs I'm receiving because

there are many people who still do not have work.

I've learned so much from being here and

even though it is sad, I can still be appreciative

and thankful for the experience and

for the amount I'm growing while helping others.

Thank you for everything.

Thank you for being in my life.

Thank you for coming to my yoga workshops.

Thank you for coming to Love Hawaii Collection.


I am really happy to be able to

see you all smile. ラブラブ

Your smile makes me feel content. 音譜

Thank you!!! キスマーク


晴れ    うお座    晴れ    うお座


明日から開催されるLove Hawaii Collection

私もとっても楽しみにしています。

皆さんに逢える事、皆さんの笑顔を見れる事。

私が少しでも、皆さんの心にalohaの気持ちを

届ける事が出来る事を嬉しく思っています。

実は、このところ、心がもやもやしていて。。

ハワイを発った時まず一番最初に向かいたかったのは家族の所。

そして次に被災地でした。

ハワイから沢山の人々のalohaの気持ちを持って来たので、

それを被災地に届けるのが私の今回の大きな目的でした。

もちろん他にもこういった本の出版という

大きな目的がありました。

私が日本に着いてその足ですぐに被災地に向かいたかったのに、

未だに行かれずに。何も出来ずに。。

と行きたい気持ちと行かれない状況の中で

心がもやもやしていたのです。

そんな中、私のマネージャーさんが被災地に行かれなくても、

今ここで出来る事があるじゃないですか。

と言われた時に。はっ!と気が付いたのです。

今ここでも出来る事がある!

実際に先週末に行ったヨガのワークショップに

参加して下さった方達が、なんだか元気になりました!

お陰で心と体がすっきりしました!

と言って下さってとっても嬉しかったです。黄色い花

被災地に行かれなくても、私には出来る事がある!

と今まで沈んでいた心が晴れたのです。

もちろん未だに被災地に行きたい気持ちは変わりません。

お仕事を全てしっかりと終えたら、行きたいと思っています。

でも、今はこうしてお仕事を下さる方々がいて、

イベントなどに来て下さる方々がいる事。

それを大事に、自分が今ここで出来る事をベストを尽くしてしなきゃ!

と思える様になりました。

今回こうして日本に来た事で沢山の事を又学びました。

今自分が出来る事をベストを尽くしてする!

をモットーに毎日前進します。

今ここにあるもの全てに感謝をして。

ワークショップに来て下さった方々、

そしてイベントに来て下さる方々、

ブログをいつもこうして読んで下さる方々、

本当にありがとうございます!

皆さんの笑顔が私を幸せにしてくれます。虹

本当に、ありがとうございます。。ドキドキ