Cutie pie! | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

Cutie pie!

So here is my lovely Chloe and Myleen. ラブラブ

They are getting so big and Chloe can finally say my name!!! クラッカー

I've been waiting and waiting for this day to come!

She's so cute when she says it.


Angela Maki's official blog Powered by Ameba



Myleen also started going to school.

She hugs me and kisses me all over my face. ニコニコ

I just want to hold them in my arms and never let them go.

I can't wait until I take them surfing with me. 音譜


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


私の大好きなクロエとマイリーン。ラブラブ

あっという間にどんどん成長して、クロエはなんと

私の名前を言える様になったのです~~ラブラブ!

この日を、クロエが産まれた時から待ってたのです!


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


そして、マイリーンは幼稚園へ通う様になりました。

私を見ると、ハグをして、顔中にキスをしてくれるんです。キスマーク

もう二人を見てるとすぐに、ぎゅっとハグをして

離したくなくなるぐらいに可愛い!!! 黄色い花


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


早く一緒にサーフィンに行かれる日が来ないかな~~~うお座