be myself! | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

be myself!

So, what did you all do for Mother's Day? ブーケ1

I sure hope you at least spent some time with your mother.

I took my mother out for a rejuvenating aroma treatment at "be myself."

And of course I got one with her, haha! にひひ


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


皆さんは母の日に何をされましたか?

お母さんと時間を過ごしましたか? 黄色い花

私はお母さんをbe myselfの気持ち良い~アロマトリートメントに招待しました!

もちろん自分も受けてきました。 にひひ



The aroma treatment started off with a foot massage,

after which they ask you what type of aromas you like and what

condition and state your mind and body is in so they can pick

the aroma that best fits you and your perceived needs.  クローバー

They use 100% pure, high quality essential oils

to massage your body and your face. What I like about this is that

when they use the essential oils, it really soaks into your skin,

leaving it smooth and ultimately healing you from inside.

And of course they are massaging your tissue and muscles

so it relieves the tension and betters your blood flow.

Total rejuvenation!! ニコニコ

I loved it so much, I want to have this done on

me every day for a rest of my life!!

More importantly, my mother loved it, too!! ドキドキ

We also got these essentials oils and this face cream

that is made out of vegetables -- all 100% natural. 音譜



Angela Maki's official blog Powered by Ameba



アロマトリートメントは、まず足から始まります。 黄色い花

暖かいお湯の中に足を浸けて居る間に

自分の体の調子、心の調子などを聞かれます。そして、自分の体、心に一番合った

アロマを選んでくれるのです。100%ピュアの高品質のアロマのオイルを

体と顔に贅沢に使ってくれるのです。オイルは、肌をすべすべにして、

保湿してくれるだけではなく肌の奥に浸透して、体の中から元気に、奇麗に

くれるので、私は大好きなんです。 チューリップオレンジ

もちろん同時にマッサージでこりをほぐし、血液の流れを良くしてくれます。

トータルリラックゼーション~~~ラブラブ!

私のお母さんはこのトリートメントの後に若返ったみたいと言っていました。

私も毎日でもしてもりたいぐらい気持ち良かった~~ ニコニコ

トリートメントの後に、100%ナチュラルの

野菜で出来ているクリームを買いました。チョキ

これのいい所は、自分の好きなオイルを足して使う事が出来るのです!

好きな香りをちょっと混ぜて週によって変えたり、

自分の肌のコンデイションに合わせてオイルを変えたり

する事か出来るんです! ニコニコ

そして、他にも買ったのは。。次回に! 虹