I'm so lucky!!! | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

I'm so lucky!!!


My really good long-time friend Abe-chan

made me a homemade dinner party.  にひひ


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


私の長年のお友達、阿部ちゃんが

私のために手作り料理を作ってくれました~! ニコニコ


Here is the food Abe-chan made for me with LOVE.


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


阿部ちゃんが愛を込めて作ってくれた料理。。ラブラブ


Angela Maki's official blog Powered by Ameba



Even though it's been almost a month since my birthday,

she still got a birthday cake for me! クラッカー


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


もう約一ヶ月にもなるのに、

なんとバースデーケーキまで用意してくれました!! チョコ


I'm so lucky that people are still celebrating my birthday! ラブラブ!

I wish it was something that would continue

throughout the year, haha!! にひひ


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


なんて私は幸せ者なのかしら。。

一ヶ月も経っているのにまだみんなから

お誕生日を祝って頂いて。 キスマーク

これが一年中つずいたら良いのに~。。えへへ。。 ブタ