Maiko san---!! | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

Maiko san---!!

Here we are.. turned into a real Maiko-san!

Can you tell which one is me?

Tiare is on the left, I'm in the middle and Brittney is on the right.  口紅


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


じゃ~ん!!! ハワイガールズが舞子さんに変身。ベル

どれが私だか解りますか?

Tiareが左で、私が中央でその右横がBrittney.



We look so different!!!! 目

I even felt different when wearing a kimono -- it made me feel more quiet,

because it's pretty tight and you can't walk fast or spread your legs.

It was different even to laugh. I was laughing with my mouth just a bit open. ha! ha!  にひひ

It took too long to get ready so by the time we got outside, it was already dark!!  星空

We walked around a bit in front of this beautiful temple.  


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


全く別人みたいになった私達。 えっ

着物を着たら、見た目だけでは無く気持ちも変わって

なんだかおとなしくなりました。着物を着ると、早く歩けないし、

勿論足を広げたりもできないから、なんだか笑うときもおしとやかに。。にひひ

小さく口を開けて、笑っていました! 

私達が準備に時間がかかってしまい、外にでたらもう真っくら! ショック!

外にあった、素敵なお城の回りをちょっとお散歩。。


Sho and I. Doesn't he look good?!  べーっだ!


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


ショウさんと私。ショウさん、はかまが似合ってる~!! ニコニコ

ハワイガールズでショウさんの取り合いになってました。


Tiare looked hot! She has greenish-gray eyes so when she

dressed up as a Maiko-san, she looked really different and mysterious and beautiful. ドキドキ


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


Tiareは奇麗でした~~ ラブラブ

彼女の目の色が緑がかった、灰色なので着物を着た時になんだかミステリアスで

美しかったですよ。 


We really loved being a Maiko-san. 音譜

We kept taking pictures, and pictures, and more pictures! にひひ

Thank you so much for letting us have this wonderful experience!! クラッカー


Angela Maki's official blog Powered by Ameba


本当、みんな舞子さんになれてとってもenjoyしていました。

写真を何枚取った事でしょう。

こんなに素敵な経験をさせて下さった皆様に感謝です!!! 合格

Thank you!!! キスマーク