Schaper! | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

Schaper!


I went to visit my surfboard shaper, Carl Schaper, because I wanted to show him

my latest front cover in Le'a Le'a with me holding a board he shaped.

He was soooooo happy, he put it on his wall next to all these other pictures

of famous surfers. Stoked~! チョキ


Angela Maki's official blog Powered by Ameba



私のボードを削っている、Carl Schaperさんの所に行ってきました。

彼に私が彼のボードを持って表紙になっている、Lea Leaを渡しに行ったら大喜びで、

すぐに彼の壁にずらっと飾ってある彼の板を乗っている有名なサーファーの中に貼ってくれました。

嬉しいわ 音譜



Angela Maki's official blog Powered by Ameba



I also went up there for another reason -- I wanted to order a new board. にひひ

I've been riding my red board on the North Shore when the waves were big and

I started to realize that I need something more solid, so here I am ordering a new board.

I also got a board from Schaper to try out! He said it's a really fun

board that's good for small waves.

I might try it out tomorrow...I'll let you all know how it goes~!



Angela Maki's official blog Powered by Ameba




Angela Maki's official blog Powered by Ameba



もう一つ、私は理由があってここに来たのです!

そう、新しいボードをオーダーするため!! ニコニコ

最近波が大きい時に乗っている赤いボードがあるのですが、それだとどうしても

波を降りて行く時にバタバタしてしまうんです。

なので、ノースショアの大きい波用にもっとしっかりとした折れにくいボードをオーダーしました。

そしたら、Schaperさんが最近波が頭~ダブルぐらいの時に乗っている良いボードがあるよ!

って、その板をかしてくれました!! やった~!! 合格

明日、乗ってみようかな~!

どうだったか、教えますね。グッド!