My wish came true... | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

My wish came true...



I've been taking Das's yoga class for about 5 years.

All these years, Das has told me how interest he is in the Japanese people

and Japan as a country.

Also how much he wants to go to Japan.

I've always wanted to bring Das to Japan. 晴れ

That was my way of giving him back to him for showing me

what Yoga can do to my body and my mind. ブーケ1

Ever since I've started Yoga, I've became better at controlling my feelings,

I learned how to appreciate every little thing in my life more than before.

My surfing got better too! しっぽフリフリ

There are so many good things that has happened to me since I started doing Yoga

that's why I wanted to bring Das to Japan and show Japanese people what his yoga can do.

I never had any interest in Yoga but once I started, I got in to it so deeply that I can't

imagine my life without Yoga. チューリップ赤

And especially the way Das teaches is amazing.

His touch just opens my body and my mind.

His yoga has a way that just soothes me.. ラブラブ

Oct. 3rd and the 4th will be the last chance for all of you to try Das's

incredible Yoga workshop so please come down and let your body, mind and your heart open! べーっだ!




$Angela Maki's official blog Powered by Ameba



私がダス先生のヨガのクラスに行き始める様になって5年が経ちます。

ダス先生は以前から日本の人、国、文化に興味を持っていて

いつか私がダス先生を日本に連れて来るのが夢でした。

それが、私のダス先生への恩返し。

ヨガがどれだけ良いものかは、自分の体験を通じて良く解っています。

それを見せてくれたのは、ダス先生。虹

ヨガをする様になって心もマインドも体もオープンになりました。

以前よりも自分の心を自分でコントーロ—ル出来る様になって、

小さな全ての事に感謝の気持ちを持つ様になり、サーフィンも上達しました。ニコニコ

ヨガを始めてから沢山の良いことを学ぶ事が出来ました。

だからこそ、その素敵なダス先生が教えるヨガを日本の沢山の人に伝えたいと思ったのです。

ヨガにこれっぽちも興味が無かった私、でも今では深い所まで入り込んでいて

ヨガ無しの人生は考えられない程。クローバー

ダス先生の教え方は、本当に素晴らしいと思います。

彼のタッチで私の体、マインドまでオープンになり、

彼のヨガは、心を落ちつかせてくれます。黄色い花

10月3、4日が最後のチャンス。

是非この素晴らしいヨガを受けに来て下さい。

心も体もオープンになって今まで気が付かなかった

自分に気が付いてみてはいかがですか?? ラブラブ



$Angela Maki's official blog Powered by Ameba