Good Morning! | Angela Maki's official blog Powered by Ameba

Good Morning!


Good morning everyone晴れ!

I caught a cold just the other day and I've been downカゼ...

Many of my friends were sick and I was trying not to get sick, but my immune system wasn't
that strong汗....

I shouldn't have went surfing in that cold weather......too late now..

I know I will be in bed all day today得意げ...

I can't enjoy the blue sky so please have a great day for me! Get some sunshine晴れ!!

Hope you're having a wonderful day虹..



Angela Maki’s official blog Powered by Ameba


お早うございます晴れ!!

私は、残念ながら風邪をひいてしまいましたあせる

最近風が冷たくて、寒かったので風邪が流行っていて

私のお友達も何人がひいていたのですが、移されない様に!

と風邪菌と戦っていたのですが、負けてしまいました。。。カゼ

今日は、一日中ベッドかたつむり。。

皆さんも、風邪をひかない様に気を付けて下さいね黄色い花