少し間が空いてましたが

いつも読んでくださってありがとうございます😊


とうとう今日から三回講座始まりました。

将来の自分のため、家族のために学んでおくことも必要かとこの講座に応募。

いろんなことを知る良い機会だったと、

帰宅後改めて思いました看板持ち

まずは今日の1回目、眠気に負けないようになんとか頑張りました👀


Thank you for always reading my blog😊


The class to understand the dementia was began. I attended the class about learning the elderly person.

I applied this class for my family and my future. It was a nice opportunity to learn about dementia especially under my situation 


Anyway, I opened my eyes during the classes 👀