おはようございます。

いつも読んでくださってありがとうございます😊


暑い日続いてます。。。

専業主婦ということもあり、エアコンは午後からと心に決めて生活しているけど、徐々にそれにも限界がきてます💦


最近お買い物の比重がコストコに偏り始めてきたように思う🙄

これは日曜日に購入したものの一部。


気になって買ってみたコストコのマドレーヌ🍋

プレーンとレモン味。

今まで食べたマドレーヌの中で1番口当たりが軽いマドレーヌだった。レモンの方がチョコがけで食べやすかったかな。

でも家族3人にはちょっと量、多いよね滝汗


そして、さくらんぼ(佐藤錦)🍒

アメリカンチェリーの方が食べ応えあって好きな私とせっかくだから日本のやつ食べたいという主人。

主人の希望を尊重してさくらんぼの方を購入

1kg入って2798円だったかな🙄

お得だけど、こちらもやっぱり3人には多いよね💦


他にも色々買ったけどそれはまた今度。

そんなこんなで昨晩のデザートはこの二つをいただきました😋


地元だったら家族や友達とシェアできて、美味しいものをその都度フレッシュなままいただけていいかも!と思いながらいただきました😋


今日も水分補給しっかり、暑さ対策もお忘れなく‼️


Good morning.

Thank you for always reading my blog 😊


The hot days continue….

I am a housewife, so I decided to turn on air conditioner from noon. However, recently it is so hot, so I may turn on it from late morning.

We must prevent heatstroke 💦


By the way, recently I think that my shopping specific gravity is becoming biased. Because I bought many kinds of foods from Costco🙄


Last weekend, I bought Madeleine which has two flavors and Japanese cherries called Satounishiki.


Madeleine, the texture was very light. I like lemon flavor covered chocolate better than plane🍋

About Japanese cherries, at that time I wanted to buy American cherries.However my husband wanted to eat Japanese cherries, so this time I bought Japanese cherries🍒

In any case, the amount of them are so many for my family member here滝汗


While I enjoy eating these desserts after dinner, I thought that if I live my hometown, I can share the foods from Costco with my family and friends.


Take cere of your health‼️