いつも読んでくださってありがとうございます😊

 

今日の晩ごはん🎶

 

かぼちゃとしいたけのラタトゥユ😋

食べ盛りがいるのでソテーしたチキン入り爆笑

 

先週末に下北沢へ行った時、路地裏のレストランの店先でお野菜を発見👀

ラタトゥユにする予定で、野菜を購入🎶

絶対、美味しい野菜の予感⚡️

 

いろいろな野菜を入れたので

かなり美味しくなりました爆笑

向こうにいた時にブーケガルニをいくつか買っておいたので、それをベースに煮込んだのでハーブのいい香りがしますニヤリ

下の子チーズを乗せたがるのでチーズのせ。

明日はもっと美味しくなってるはずニヤリ

 

Thank you for always reading my blog😊

 

Today's dinner🎶

 

Pumpkin and Shiitake mushroom Ratatouille.

 I added sauteed chicken for my youngest son.

Last weekend, I found vegetable shop in the back alley, when I went to Shikokitazawa.

At that time, I bought some vegetables for Ratatouille爆笑

I mixed many vegetables and bouquet garni,w

hich I bought in that country, in a pot. It gives my Ratatouille a richer flavor ニヤリ

My youngest son always wants to add the shredded cheese on the topニヤリ