Entrance ceremony! | ただの専門学校生が英語で日記書いてみた

ただの専門学校生が英語で日記書いてみた

全くの超初心者、中学英語もままならない私が
英語日記で英語力つくのか検証してみる(・ω・´)
でもほんまにやりたいのはイタリア語

I did not write the diary for two days...


二日間さぼってしまいました…




12th...I went to the cooking class.


12日は料理教室に行きました



13th...I went shopping to the place to which it had not been.


13日は初めての場所に買い物に行きました




There was an entrance ceremony today.


今日は入学式でしたっ



I was surprised because there were a lot of celebrities!


有名人がいっぱいおって驚きました!



good night.


おやすみなさいっ