Wine Recommendation - オススメのワイン | Dr. Katy's Small Talk - 英語でおしゃべり

Dr. Katy's Small Talk - 英語でおしゃべり

アメリカ人の夫と神奈川県で暮らしています。

こんにちは、Katyです。

Hi, it's Katy.

 

 

私とBrianがワインが好きなことは、私たちをご存知の方は十分ご承知かと思います。

Those of you who know us know that Brian and I love wine.

 

 

実は去年のクリスマス前に、楽天ポイントが随分貯まっているのに気づき、自分へのクリスマスプレゼントにワインを購入しました。
Last year before Christmas, I realized that I had a lot of Rakuten points, so I decided to order wine for myself as a Christmas present.

 

 

私たちの大好きなカリフォルニアワインにしよう、と探して見ると、レッドウッドのカベルネ・ソーヴィニョン赤ワインとシャルドネ白ワインを発見。しかも1本628円!
I looked for our favorite California wine, and I found Redwood Carbernet Sauvignon red wine and Chardnnay white wine, and they were only 628 yen per bottle!

 

 

これは買うしかない、と両方ともケース買しました爆  笑

As you know, I had to buy those. I ordered a case each.

 

 

赤は主にブライアンが飲み、白は主に私が飲みますが、どちらもとても美味しかったです。

Brian drinks red wine and I drink white wine mainly, but both were very delicious.

 

 

コスパを考えると、本当にオススメです。

Considering the price and the quality, I really recommend them to everyone.

 

 

現時点で赤は何本か残っていますが、白はもちろん残っていないので、再注文しようと見てみると、さらに安くなっていました。

In our house, there are still some red wine bottles left, but no white. I wanted to reorder them, and I saw the price even went down.

 

 

1月31日までの特価だそうです!下矢印

It's the special price until January 31.