EASC イングリッシュアミューズメントサマーキャンプ2022! | abcdavidのブログ

abcdavidのブログ

大阪府寝屋川市のこども英語スクール 『楽しいから絶対身に付く!』       

3年を経てついに、ABCDAVID`S英語スクール一番人気の夏のイベント、サマーキャンプを実施することができました😍兵庫県の山の中でとっても楽しい時間を過ごすことができ、参加してくださったお子様たちはもちろん、スタッフも一生心に残る経験をすることができました⛰

この3日間で、小さなお子様から大きなお子様まで、自立しいろんな経験しました。友情、リーダーシップについてたくさん学びました。そして一番大切な、充実した時間を送ること、また子どもらしく生きることについても学んでくれたと思います。

今日は1日目の写真をご覧いただこうと思います。1日目はキャンプファイヤーの歌やキャンプで使える便利な英語のフレーズを習ったり、あいにくのお天気だったので体育館で色々なアクティビティをしたり、ポップコーンを食べながら英語で映画を見たり、日記を書いたりしました📽🍿

 

EASC English Amusement Summer Camp 2022! Finally, after 3 years, we were able to bring back our most popular summer event 😍 We had a blast in beautiful Hyogo mountains and campers got the experience of a lifetime. Campers, big and small, got to experience many things independently for 3 days. They have learned many things about friendship, leadership, and most importantly how to live live to the fullest and what it means to be a kid. 

These are some photos from day 1 which included English lessons, learning campfire songs, useful phrases to use at the camp, a trip to the gym for some indoor fun ( it rained hard ☔️), a movie and popcorn night, and writing journals.