こんばんはニコニコ

Good evening!ニコニコ



今日は、実家の母、姉、息子と甥っ子2人と私の合計6名で、赤坂のカラオケで歌ってきました〜ルンルンカラオケ、久しぶりすぎだったけれど、楽しかった〜音符

My mom, sis, son, 2 nephews and I (6 ppl in total) went to Karaoke in Akasaka today.ルンルン I haven’t gone to the Karaoke for a while but we had great time!音符

赤坂の「ビッグエコー」さんです下矢印子供たちは、「お部屋の照明が暗い〜と言っていましたが、綺麗でしたルンルン(大人向きな雰囲気かな。)

The Karaoke shop is called “Big Echo” in Akasaka.下矢印Our kids were saying “The room is bit dark” but I thought the room was quite pretty and clean.ルンルン(The atmosphere might be for the adults.)




明日は実家から自宅に帰ります車また、主婦&ママ業を楽しみながら頑張りますニコニコ

We are heading back to our home from my parents’ place tomorrow.車 I will enjoy every moment as a housewife and full time mom at home.ニコニコ





今日も一日お疲れ様でしたキラキラ

You guys did fabulous job today!キラキラ