こんばんは!ニコニコ

Good evening!ニコニコ

 

 

今日は、息子が学校に行っている間に、私はジムに入会してきましたルンルン

I joined the Sports Gym today while my son was at his school.ルンルン

 

 

本当は、主人と一緒に入会する予定だったのですが、彼は風邪から体調が元に戻っていないので、私だけお先に入会してきました。

Actually, my husband was also going to join the gym at the same timing as me but he has not fully recovered from his cold yet so I joined first.

 

 

ジムでは、トレーニングよりも、ジムについているサウナやお風呂の方が好きな私爆  笑

今日は入会手続き等で時間がかかったので、サウナとお風呂にだけ入って帰ってきちゃいました。

明日はパーソナルトレーニングがあるので、明日から、また頑張ります走る人

At the gym, I prefer taking bath and hot sauna than the training such as weight lifting etc.爆  笑

Since it took time today to register for the first time, I just took bath and sauna there and came home.

I have a personal training (one on one with the trainer) tomorrow, so I will try my best starting tomorrow.走る人

 

 

 

 

(何も写真がないと少し寂しいので、この記事と全く関係ないです下矢印It is little bit lonely without any pic, so this pic has nothing to do with this article.下矢印

先日主人が、私のためにもらってきてくれたブラックコーヒー下矢印LAWSONのアプリで無料だったそうです。

The Black Coffee下矢印 which my hubby got it for me at LAWSON(convenience store.) According to him, it was free of charge from LAWSON applicaiton on his smartphone.

 

みなさま、残暑が続きますので、お体に気を付けてくださいね。

It has been extremly hot and please take good care of yourself, everyone!

 

今日も一日お疲れさまでしたキラキラキラキラ

You all did excellent job today!キラキラキラキラ