こんばんはニコニコ

Good evening!ニコニコ

 

 

先日実家に帰省していた際に、ちょうど甥っ子(私の弟の息子)のお誕生日がありました誕生日ケーキ

It was my nephew's (my brother's son) birthday when we were visiting my parents' place the other day.誕生日ケーキ

姉家族、弟家族、我が家とみんなそろっていたので、小さなお誕生日会をしました。

There were my sister's family, my brother's family as well as mine, so we had a little BD party.

 

 

今年もケーキは新宿高野のフルーツケーキ下矢印

This year, we selected the fruits cake from Shinjuku Takano again.下矢印

ケーキは伯母(ワタクシ)からの小さなプレゼントです。

It's a small gift from his auntie (me.)

 

 

新宿高野のお店には美味しそうなフルーツケーキがたくさんありましたラブ(高野の回し者ではありません。)

There were so many tasty looking fruits cakes in Shinjuku Takano!ラブ(I am not getting any tips from Takano for saying this!)

 

 

 

 

 

今年もまた、かわいい甥っ子を囲んで、実家の両親を含め家族みんながそろって、笑顔で一緒の時間を過ごせたことに感謝です飛び出すハート

We are so thankful for being able to get together as one family again this year for our cute nephew with big smile on each one of us.飛び出すハート

 

みなさま、今日も1日お疲れさまでしたキラキラキラキラ

You all did excellent job today!キラキラキラキラ

素敵な金曜日を!

Happy Friday to you all!