こんばんはニコニコ

Good evening!

 


先日、子供たちが春休みだったので、総勢14名で、家族旅行に行ってきました桜

We went on a family trip the other day with 14 people of us in total because our kids were on a spring break from their schools.桜









海を見ながら、夜に露天風呂に入り、星や月を眺めて、癒されてきました星

We enjoyed the hot spring located outside facing the ocean, and got so refreshed by looking at the stars and moon at night as we enjoyed the bath.星

 

 

お父さん、お母さん、いつも有難う飛び出すハート

Many thanks to my dad and mom as always for planning this wonderful trip together!飛び出すハート

義理のお父さま、お母さまも、来てくださり、有難うございました飛び出すハート

Many thanks to my parents-in-law for joining our trip!飛び出すハート

楽しい思い出が、また一つ増えて嬉しいですニコニコ

I am happy that we now have one more good memory of our family trip together.ニコニコ




ガーベラガーベラガーベラガーベラガーベラガーベラガーベラ

みなさま、今日も一日お疲れ様でしたキラキラ

You all did excellent job todayキラキラ

良い夢を〜!

Sweet dreams!