夫の親友へSmall Gift

Small Gift for my hubby's best friend

 

 

こんばんは!ニコニコ

Good evening!ニコニコ

 

 

主人の親友(アメリカ人)が出張で香港から東京に来るので、お渡しするギフトを買ってまいりました。

My husband's best friend (American) is visiting Tokyo from Hong Kong on a biz trip, so I visited a shop to purchase a small gift for him.

 

文明堂さんの新宿本店↓

Bunmeido in Shinjuku Main Shop ↓

 

文明堂さんのカステラを選びました。

I selected the sweets called "CASTERA" from Bunmeido.

 

香港のお友達によると、「日本はミルクと卵が美味しい」そうなので、カステラが良いかなと思いました。

喜んでもらえたら嬉しいですハート

According to our friends in Hong Kong, they say that 

"Milk and eggs in Japan are so tasty."

So I selected CASTERA because it uses both of them.

I hope he likes our gift.ハート

 

 

楽天お買い物マラソン開催!11月4日~11日まで!

 

 

楽天お買い物マラソン開催!11月4日~11日まで!

 

 

楽天お買い物マラソン開催!11月4日~11日まで!

 

 

楽天お買い物マラソン開催!11月4日~11日まで!

 

 


 

 

みなさま、今日も1日お疲れさまでした!!!!

You all did excellent job today!!!!

素敵な夜を!

Enjoy your evening!