今年も週末に、息子(10歳11ヶ月)と、お友達ファミリーと一緒に、ご近所を” Trick or Treating”(←お家をまわって、ハロウィンのお菓子をもらうことを)してきましたニコニコ

ご近所の15ファミリーくらい集まって、そのお家を訪れました。

Past weekend, our son (10 years 11 months old) and his friends families did “Trick or Treating” (←it means to visit house to receive Halloween snacks) in our neighborhood.ニコニコ

Approx 15 families gathered and visited their houses.

 

 

頂いたお菓子の一部下矢印

Here are some snacks that he received.下矢印


 

今年の息子は、Splatoonの格好をしました。

This year, my son wore Splatoon outfit.

 

 

息子を通して、色々なお友達が出来て、私もママとして、とっても楽しませてもらっています爆  笑

Through our son, I also get to know various friends, so I truly enjoy being his mom.爆  笑

 

 

コチラは昨年の様子です↓

Here is the article from last year.↓

 

 

ハロウィンハロウィンハロウィンハロウィンハロウィンハロウィンハロウィンハロウィン

 

皆様、安全で楽しいHalloweenを~!!

Hope you'll have a safe and enjoyable Halloween!!

 

ハロウィンハロウィンハロウィンハロウィンハロウィンハロウィンハロウィンハロウィン