父の日は、実家の父へは、少し前に(当日会えないと分かっていたので)気持ちばかりのお金をプレゼントしました。父は、それでウォーキングシューズを買ったと言っていましたニコニコ

For my dad, I gave him cash little before Father’s Day (as I knew I could not see him on the day) to express my gratitude for him.  My dad told me that he purchased the walking shoes with my gift.ニコニコ

 




 

二世帯住宅で一緒に住んでいる義父へは、お酒をプレゼントしました。

(主人がプレゼントを用意してくれました。)

For my father-in-law who lives with us in two generation house, we gave him whisky.

(My hubby prepared it for him.)

{E6F9A2EB-6126-4E09-A457-AB415DF58902}

私は、お酒をほぼ飲まないので、お酒に詳しくなくて、良いものなのか等も全く分らないのですが、父の日に生まれて初めて、この上矢印ウィスキーを飲んでみました。

I don’t normally drink alcohol, so I don’t know anything about it, and I am not sure if this whisky is good or bad etc, but I tried the whisky 上矢印for the first time in my life!



 

正直、私の好きなお味ではなくて、そのままでは一口しか飲めずアセアセ、コーラを入れて飲んだら、やっと飲めました。(←おこちゃま!?

Honestly speaking, I didn’t like the taste, and I could only take a sipアセアセ.  I could drink it only after mixing it with Coca Cola. (Sounds childish!?)

 

 




そして、主人がコストコで買ってきてくれたCheesecake Factoryのチーズケーキを皆で食べてお祝いしましたハートこちらのケーキ、冷凍品なのですが、その割には、おいしかったですヨハート

家族皆で行ったホノルルのCheesecake Factoryの思い出話をしながら、いただきました。

And we celebrated the Father’s Day with the cheesecake from Cheesecake Factory which my hubby purchased from Costco.  This cake is actually a frozen food, but it tasted good for a frozen food.ハート

Remembering and talking about our memory of visiting Cheesecake Factory in Honolulu, we enjoyed the cake very much.

{70A65BFB-6AD0-462E-94A6-3A5504DF5234}

{23671D9B-8244-4294-8489-5FA31F52B898}


 

 

ちなみに、主人は私のことを

「ママ」とか「お母さん」

と呼んだことは一度もなく(いつも私の下の名前で呼びます)、理由は、

“You are not my mom”(君は僕のママじゃないから)

だそうです。

By the way, my hubby never call me

“Mommy” or “Mom”

(he always call me with my first name) and the reason for it is that

“You are not my mom.”

 

 

それなので、私も同じように、彼のことを

「パパ」とか「お父さん」と呼ぶことはないですウインク

So in the same way, I never call him

“Daddy” or “Dad.”ウインク

 




 

いつも通り、平和で幸せな週末でしたピンクハート(ありがたい!!

As usual, it was a peaceful and happy weekendピンクハート(Thank God!!)






ハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカス


今週も残りあと2日キラキラキラキラ

We have only 2 more days to go this weekキラキラキラキラ


皆様にとって、素敵な残り数日となりますようにラブラブ

Hope you'll have a wonderful rest of the weekラブラブ


ハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカスハイビスカス