pay money to my pain - gift 和訳 | MY PAIN

MY PAIN

【目標】
できるだけ多くのバンドの歌詞の和訳する!
一週間に一回はブログ投稿する!


I want wings to fly
飛ぶための翼が欲しいんだ
Then i can glide all over the world
それで世界中を飛び回るんだ
Dreaming to be free
夢見ることは自由で
That is all I wanna be
それが自分の一番望むこと

I imagine if the world has another side
世界が他にももうひとつあることを想像するんだ
There's no war and no power game
そこには戦争もなければ力ずくのゲームもない
I use this gift you left
そして僕は君にこのギフトを送るんだ
To see the world exists
その世界は存在することをわかってもらう為に

I awake in my room
僕は自分の部屋で目覚める
It was a dream of fantasy
それは夢の中のファンタジーだった
So I try to figure out
だからこそ僕は確かめてみるんだ
Does the world exist?
そんな世界が存在するのか

You came here and left something to me
君はここに来て僕に何かを残していく
I've been holding it inside, that is all I've got
僕はそれを大切に抱え込む,それが僕の持っているもの全て
But things changed I can't hold this any more
でも物事は全く何も変わりはしない だから僕はそれを解き放つ
What you called "a gift"
それとは君が「ギフト」と呼ぶもの
I'll let it go
多分僕はそれを解き放つ

You gave me something that I never knew
君は僕が全く知らないものをくれた
I've been growing up with it, for all my life
僕はそれと共に育った,それは僕の人生
But things never changed so I let this go
けれど物事は全く変わりはしない だから僕はこれを解き放つ
What you called "a gift"
それとは君が「ギフト」と呼ぶもの
Maybe I'll let it go
多分僕はそれを解き放つ




I will accept my life
僕自身の人生を受け入れようと思う
Even if it's gone someday
いつかそれが何所かに行ってしまったとしても
Who knows I've got this gift
誰が僕がこの「贈り物」を持っていると知っているのだろう
How long have I been looking for?
一体どれくらい僕は探し続けているのだろう?

I want wings to fly
飛ぶための翼が欲しいんだ
Then I can glide all over the world
それで世界中を飛び回るんだ
I'm dreaming to be free
夢見ることは自由で
To know this life's meaning
この人生の意味を考えること

You came here and left something to me
君はここに来て僕に何かを残していく
I've been holding it inside, that is all I've got
僕はそれを大切に抱え込む,それが僕の持っているもの全て
But things changed I can't hold this any more
でも物事は全く何も変わりはしない だから僕はそれを解き放つ
What you called "a gift"
それとは君が「ギフト」と呼ぶもの
I'll let it go
多分僕はそれを解き放つ

You gave me something that I never knew
君は僕が全く知らないものをくれた
I've been growing up with it, for all my life
僕はそれと共に育った,それは僕の人生
But things never changed so I let this go
けれど物事は全く変わりはしない だから僕はこれを解き放つ
What you called "a gift"
それとは君が「ギフト」と呼ぶもの
Maybe I'll let it go
多分僕はそれを解き放つ





You came here and left something to me
君はここに来て僕に何かを残していく
I've been holding it inside, that is all I've got
僕はそれを大切に抱え込む,それが僕の持っているもの全て
You came here and left something to me
君はここに来て僕に何かを残していく
I've been holding it inside, that is all I've got
僕はそれを大切に抱え込む,それが僕の持っているもの全て

You came here and left something to me
君はここに来て僕に何かを残していく
I've been holding it inside, that is all I've got
僕はそれを大切に抱え込む,それが僕の持っているもの全て
But things changed I can't hold this any more
でも物事は全く何も変わりはしない だから僕はそれを解き放つ
What you called "a gift"
それとは君が「ギフト」と呼ぶもの
I'll let it go
多分僕はそれを解き放つ

You gave me something that I never knew
君は僕が全く知らないものをくれた
I've been growing up with it, for all my life
僕はそれと共に育った,それは僕の人生
But things never changed so I let this go
けれど物事は全く変わりはしない だから僕はこれを解き放つ
What you called "a gift"
それとは君が「ギフト」と呼ぶもの
Maybe I'll let it go
多分僕はそれを解き放つ