pay money to my pain - from here to somewhere 和訳 | MY PAIN

MY PAIN

【目標】
できるだけ多くのバンドの歌詞の和訳する!
一週間に一回はブログ投稿する!



The way you're talking
君のその話し方と
I can see you look you try to hide something
 君が何か隠そうとしている事が僕にはわかるよ
from your eyes
君の目を見ると
And it's the only way to prove
そしてそれが真実を伝えるただ一つの事
Prove myself so I will sing to bring it to light
自分自身を証明する為にもそれを光の当たる所に持って行く為にも僕は歌うつもりだ

Take it from here to where
それをここからどこかに持って行ってくれ
Take it from here to somewhere
それをここからどこかしらに持って行ってくれ
Take it now I now who I am
それを今持って行って僕が誰なのか判らせてくれ
So take it from here to somewhere
だから、それをここからどこかしらに持って行ってくれ

I swear no matter how they try to change myself
僕は彼らが僕を変えようとどんな風に試みても絶対に無理だって誓えるよ
to make myself, I'll never choose to be
自分自身で作るものだから,僕が選ばれるなんてことは有り得ないだろう
And It's the only way to prove
そしてそれが唯一証明できる方法で
instead of many words of lies, your eyes
君の瞳や,沢山の嘘の言葉とは変える事もできやしない
I know what I need now
僕は今、自分が何が欲しいのかわかっているのさ

Now It's time to go
今が旅立つとき
I know where you're going
僕は君が何所に行こうとしているのかわかっている
Let me see your pride now
君のプライドというものを今見せてほしい
It's time to be the one
今がその時なんだ
There is no time to waste
無駄にする時間なんてありゃしない
I know what makes you down
僕は何が君を落ち込ませるかわかっている
If you still have your dream
もし君がまだ君の夢を持っているのなら
You could be the one
君はそのひとつになれるかもしれない

Are you ready to go
君は行く準備ができたかい
Make my way cause I'll sing
僕に道を作ってくれその為にも歌うから
But you never wanna talk to me again
けれど 君はもう僕とは2度と話したくないんだね
Trip out, freak out
止まってしまった,自制を失ってしまった
Why don't you come here to see me talk to me
僕の所に来て 僕に会って僕に話しかけてみてくれないかい
Make it up cause I'll sing for you
作り出すんだ その為にも君に歌うから
But you never wanna talk to me again
けれど 君はもう僕とは2度と話したくないんだね
Trip out, freak out
止まってしまった,自制を失ってしまった
Why don't you come here to see me talk to me
 僕の所に来て 僕に会って僕に話しかけてみてくれないかい

Now It's time to go
今が旅立つとき
I know where you're going
僕は君が何所に行こうとしているのかわかっている
Let me see your pride now
君のプライドというものを今見せてほしい
It's time to be the one
今がその時なんだ