Corn Maze | 夫:日本人 & 妻:アメリカ人 の ブログ

夫:日本人 & 妻:アメリカ人 の ブログ

An International Marriage Story; 国際結婚のストーリー

Gaku and I went to "Randy's Raisings" in Calcutta, Ohio, to try their corn maze!とうもろこし

It's $5/person, and there are 10 questions with "A" or "B" answers, to help you find the correct way!

There are different categories of questions.  We picked the ちゅうすけ"Disney category".  I think we got 8 out of 10!

It was fun, but it took us 50 minutes!-∀-;汗

Gaku と私は、とうもろこしコーンめいろを、するために、オハイオ州Calcuttaの"Randy's Raisings"に、いきました!それは、ひとり5ドルです。めいろは、ただしいみちを、みつけるために、AかBの10こといが、あります!

ちがうカテゴリーのといがあります。私たちは、Disneyちゅうすけカテゴリーを、えらびました。

私は、10このうち、8こせいかいしたと、おもいます。

それは、たのしかった。でも、50分、かかりました!汗汗