今年もあと数時間

なのに


わたしのでは

Timeなり始めました


ん?

クラリオンではないの


なぜTime

2022終わりがこれ


どんな意味

あるんでしょうねー


去年はノリノリやったのに

ことしは意味深




Culture Club 

The Time 

(Clock Of The Heart


もうわたしの肩に

頭を乗せないで


肩には乗せないでね


この涙の川に

わたしを沈めて


ここは

最高の場所かもしれないわ


でもあなたは

克服しなければならないの


あなたのその恐怖を


Oh

in time


もっと多くのことができたはずよ


時間が貴重だと

わたしは知っているの


 In time


もっと多くのことが

できたはず


その時は

いまは何も顕さない


そして

時間はわたしに

時間をくれないの


時間は恋人たちに

本当のことを

手に入れたような…


でもね

あなたとわたしには

この時間しかないの


そして

時間はわたしに

時間をくれないの


Won't give me time

時間をくれないのよ


Don't make me feel any colder

もうこれ以上は凍らさないで


時間はわたしの

ハートの中の時計みたい


ああ

もっと沢山できたかもしれない


時間が貴重だと

わたしは知っているのよ


In time…


Culture Club 

The Time 

(Clock Of The Heart


Don't put your head on my

shoulder

Sink me in a river of tears

This could be the best place yet

But you must overcome

Your fears


Ooh, in time

It could have been so much more

The time is precious I know

In time

It could have been so much more

The time

has nothin' to show


Because

Time won't give me time

And time makes lovers feel

Like they've got

Something real

But you and me

We know we've got

Nothin' but time

And time won't give me time

Won't give me time


Don't make me feel any colder

Time is like a clock in my heart

Touch we, touch was the

heat too much

I felt

I lost you from the start


Ooh, in time

It could have been so much more

The time is precious I know

In time

It could have been so much more

The time

has nothin' to show


Because

Time won't give me time

And time makes lovers feel

Like they've got

Something real

But you and me

We know we've got

Nothin' but time

And time won't give me time

Won't give me time


Ooh, in time

It could have been so much more

The time is precious I know

In time

It could have been so much more

The time

has nothin' to show


Because

Time won't give me time

And time makes lovers feel

Like they've got

Something real

But you and me

We know we've got

Nothin' but time

And you don't time won't give me time

And time makes lovers feel

Like they've got

Something real…