ヴァイオレット・フレイム

アフェアメーション‼️‼️




I AM A 

BEING OF THE VIOLET FIRE

私は紫の炎の本質そのものである


I AM THE PURITY SOURCE DESIRES.

私は純粋な源が望むものである


I AM A BEING OF THE VIOLET FIRE

私は紫の炎の本質そのものである


I AM A RIVER OF DIVINE LOVE

私は神聖なる愛の川である


I AM A BEING OF THE VIOLET FIRE

私は紫の炎の本質そのものである


I AM A BELIEVER IN 

SACRED MIRACLES

私は神聖なる奇跡を信じます


I AM A BEING OF THE VIOLET FIRE

私は紫の炎の本質そのものである


I AM A RECEIVER OF 

MANIFEST BLISSINGS

私は至福を受け取る者である


#アファメーション

 #iam #violetflame

サファイアスカイ公式

 🆘JOIN➡️ 

@SapphireSkyeOfficial


💜💟


Seven Sacred Flames Meditation: Seventh Ray Temple, The Violet Flame temple in TelosTemple #7https://www.youtube.com/channel/UCbVFasopWgzkmX-sxWyOGAgGUIDED SEVEN SACRED FLAMES MEDITATION. The Violet Flame of Transmutation and The Violet Flam...リンクyoutu.be








Seven Sacred Flames Meditation: Seventh Ray Temple, The Violet Flame temple in TelosTemple #7https://www.youtube.com/channel/UCbVFasopWgzkmX-sxWyOGAgGUIDED SEVEN SACRED FLAMES MEDITATION. The Violet Flame of Transmutation and The Violet Flam...リンクyoutu.be