初掲では

訳せていませんでしたが…


再掲

訳してみました


ツインの詩

The finest

究極至極のファイネスト


このファイネストは

イエスのことでもあります…


あなたのThe finestは

もう見つかりましたか❤️




The finest究極至極のファイネスト


人生が進みあなたは

わたしをキープしてを学ぶのよ

(そうあなたは学ぶの)


あなたは

人生のつまらないことに

感謝することを学ぶの

(わたしそれを感謝するわ)


The finest究極至極のファイネスト

(私はそう感じているの)


もし私に選択肢があるのなら


私はいつも愛を選ぶでしょう


上も下も

良くも悪くも

そんなものなど気にしない


それが本物である限り


友達は私をラッキーだというわ


あなたのような

素晴らしい人に出会えたことを


私の愛の理解者


どうすればあなたを

ホールドできるの


私たちが経験した全てのその後に

たとえ時間が経っても


あなたへの想いは変わらない

今までの恋の中で


あなたは今までの

The finest究極至極のファイネスト

(そう私は感じているのよ)


もし私が選ぶとしたら

私はいつも愛を選ぶでしょう


あなたがいれば時間は

あっという間に過ぎさるわ


あなたが離れているときは

とても時間が遅くなるし


決心して前向きに

(もっといい恋がしたいの)


でももっといい恋なんて

やってこないの


私たちが経験した全てのその後に

(Mmm, mmm...)


時間が経っても

あなたへの想いは変わらないわ

(Mmm, mmm...)


今までの恋の中で

(Mmm, mmm...)


あなたは私が知る限り

最も素晴らしい人

(Finest I ever)


私たちが経験した全てのその後に

(That we've been through)


時間が経っても

あなたへの想いは変わらない

これまでの全ての愛のうち


あなたは今までの

The finest究極至極のファイネスト

(そう私は感じているのよ)


あなたは私を愛でキープするの

(君は僕を愛し続ける)


私は迷子よ

(君は迷っているの)


呼んでくれたらすぐにいく

(君も呼んでくれたら…)


他に愛はないのよ

(他のどんな愛も)


あなたがすることを私はできるわ

(君がすることを僕もできる)


とても

(Oh)


もっともっとあなたから

(ずっと)


他の誰もやらない

(他の誰にも出来ない)


代わりはないわ

あなたの愛は最高の愛よ

I've ever known

Ooh-ooh-ooh...


ベイビーあなたは最高よ


私にとって

The finest

究極至極のファイネスト

(Oh)


私たちが乗り越えてきたもの

(Oh僕たちが乗り越えてきたもの)


時間が経ってもあなたへの想いは

変わらない

(Change, no, no, no, no)


これまでの全ての愛

(Hmm, the finest love)


究極至極のファイネストlove


あなたは私が知る限り

最も素晴らしい人よ

(Uh-huh, finest I eve)


私たちが経験した全てのその後に

(Mmm, mmm...)


時間が経っても

あなたへの想いは変わらないわ


これまでの全ての愛

(全ての愛の中で)


あなたは私が知る限り

最も素晴らしい人

(そうだ君はThe finest)


The finest究極至極のファイネスト


As life goes on
You learn to hold on
(You learn)
You learn to appreciate the finer things in life
(I appreciate)
The finest

(I have learned)

If I had a choice
I'd always choose love
Up and down, good or bad
I don't mind
Just as long as it's real

My friends say I'm lucky
To have found someone as good as you
My love's understanding
Understanding how to hold onto you

After all that we've been through
Time won't change the way I feel about you
Out of all the loves before
You're the finest I've ever known
(Finest I ever)

If I had to choose
I'd be by myself
I wanna be in love
But with nobody else

Time flies when you're with me
Goes so slow whenever you're away
Make up my mind and I'm positive
(A better love)
A better love will never come my way

After all that we've been through
(Mmm, mmm...)
Time won't change the way I feel about you
(Mmm, mmm...)
Out of all the loves before
(Mmm, mmm...)
You're the finest I've ever known
(Finest I ever)

After all that we've been through
(That we've been through)
Time won't change the way I feel about you
Out of all the loves before
You're the finest I've ever known
(Finest I ever)

Know
(Know)
You keep me in love
(You keep me in love)
I'm lost
(You're lost)
Just call me, I'll come
(Just call me and I'll come)
No other love before
(No other love)
Could do what you do
(Could do what you do)
A little so much
(Oh)
So much more from you
(Much more)
No one else will do
(No one else will do)
There's no substitute
Your love's the finest love
I've ever known
Ooh-ooh-ooh...

Oh, baby, you're the finest
The finest I've seen
Oh, baby, you're the finest
The finest one for me

Oh, baby, you're the finest
The finest I've seen
Oh, baby, you're the finest
The finest one for me
Oh, baby, you're the finest
The finest I've seen
Oh, baby, you're the finest
The finest one for me

(Oh)
After all that we've been through
(Ooh, that we've been through)
Time won't change the way I feel about you
(Change, no, no, no, no)
Out of all the loves before
(Hmm, the finest love)
You're the finest I'll ever know
(Uh-huh, finest I ever)

After all that we've been through
(Ooh, that we've been through)
Time won't change the way I feel about you
Out of all the loves before
(Out of all the loves I had before)
You're the finest I'll ever know
(Yes, you are, finest I ever)

Oh, baby, you're the finest
The finest I've seen
Oh, baby, you're the finest
The finest one for me
Oh, baby, you're the finest
The finest I've seen
Oh, baby, you're the finest
The finest one for me