"私は多くの者のそしりを聞きました。
「四方八方みな恐怖だ」と。
彼らは私に逆らって相ともに集まったとき、
私のいのちを取ろうと図りました。

しかし、主よ。私は、あなたに信頼しています。
私は告白します。「あなたこそ私の神です。」

私の時は、御手の中にあります。私を敵の手から、
また追い迫る者の手から、救い出してください。

御顔をあなたのしもべの上に照り輝かせてください。あなたの恵みによって私をお救いください。"

詩篇 31篇13~16節


“For I hear the slander of many; Fear is on every side; While they take counsel together against me, 
They scheme to take away my life. 

But as for me, I trust in You, O Lord; I say, “You are my God.” My times are in Your hand; Deliver me from the hand of my enemies, And from those who persecute me. Make Your face shine upon Your servant; Save me for Your mercies’ sake.”

‭‭Psalms‬ ‭31:13-16‬ ‭NKJV‬‬