ご訪問ありがとうございますラブラブ

藍染め大好き、tiramisuです音譜音譜

 

Thank you for visiting my blog.

My name is tiramisu, and I'm into 

indigo dyeing now.

 

 

 

この木曜日は

フォトスタイリングのレッスンカメラ

今日の前半の講師は、

窪田千紘先生リボン

日本フォトスタイリング協会を

設立された素敵な女性サンダル宝石ブルーサンダル

 

This Thursday

I had a photo styling lesson and the instructor was

Ms. Chihiro Kubota,

who established Japan Photo Styling Association

 

 

 

生徒は私含めて

たったの3人アップあせるアップ

わ~ラブラブラブラブラブラブ

セミプライベートレッスンでしたドキドキ

とっても

ディープな時間でした

ラブ

 

There were only three students including me!

How lucky we were!

It was a semi-private intensive lesson.

 

 

そんななかで、

私の心にストンと入ってきた言葉や考えが

いくつか、ありました恋の矢恋の矢恋の矢恋の矢

その一つは

自分らしくやっていく、という事。

 

Some words and ideas from her lecture 

resonated with me.

One of them was that

I needed to be true to myself.

 

 

 

レッスンの後は、

気持ちがとってもすっきりアップラブラブアップ

今まで滞っていた

インスタグラムへの投稿も

とってもスムーズに

出来るようになりました音譜アップ音譜

 

I felt gloomy because I hadn't been able to take good pictures,

but after the lesson I felt much better.

Then I restarted to post on my Instagram 

without any hesitation.

 

 

私の音譜インスタグラム音譜

見てみてね目

Take a look at my Instagram!

 

 

 

 

 

 

 

 

にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記(和英併記)へ
にほんブログ村

 

 

にほんブログ村 ハンドメイドブログ 染色・染物へ
にほんブログ村