ご訪問ありがとうございますラブラブ

藍染め大好き、tiramisuです音譜音譜

 

Thank you for visiting my blog.

My name is tiramisu, and I'm into 

indigo dyeing now.

 

 

2月は逃げると言いますがびっくり

ほんとに、

あっという間でした!水滴水滴

みなさんは、どうでしたか?

 

 

We say February pass by quickly.

and now it is already 28th!

Time flies!

What do you think?

 

 

先週日曜日、

東京マラソン応援に行ってきましたニコニコ

5年連続の落選、

主人は初めてのエントリーで当選。

うらやましい限りです照れ

 

Last Sunday

I went to support runners at Tokyo Marathon.

I lost it for five years in a row, but

my husband won it for the first application.

How lucky he was!

 

 

 

沿道で応援ドキドキ

実は初めてだったんです。

30キロぐらいの場所だったので、

辛そうに走るランナーさんもランニングスカート・・

わかる、わかる

その気持ち・・・ラブラブ

だから、

がんばれ~ってアップ

ついつい熱くなって

大きな声になっちゃって、

酸欠になりそうだったあせる

 

It was the first time for me 

to support them on the street.

I was at 30 kilometers from the start, so

some runner looked very exhausted.

I understood how they felt at around 30 kilometers.

That was why I was very excited and raised my voice,

"Keep going!"

I felt dizzy beccause

I kept shouting encouragement to them.

 

 

応援もいいけど、

やっぱり走りたいラブラブ

来年は、

私の番になりますようにニコニコ

 

I enjoyed supporting them, but

I want to run!

Next year,

I hope I will be a runner of Tokyo Marthon.

 

近所の桜、咲き始めました

Cherry blossoms season has come!

 

 

 

にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記(和英併記)へ
にほんブログ村

 

 

にほんブログ村 ハンドメイドブログ 染色・染物へ
にほんブログ村