Vintage tee, brand new phone

ヴィンテージTシャツ 新品の携帯

 

High heels on cobblestones

石畳を歩くハイヒール

 

When you are young, they assume you know nothing

若いと無知だと決めつけられる

 

 

 

Sequin smile, black lipstick

スパンコールの笑顔 黒の口紅

 

Sensual politics

官能的な政治

 

When you are young, they assume you know nothing

若いと無知だと決めつけられる

 

 

 

But I knew you

でも私は知っていた

 

Dancin' in your Levi's 

Levi'sのジーンズを履いて

 

Drunk under a streetlight, I

街灯の下 酔いしれ踊る貴方を

 

I knew you 

私は知っていた

 

Hand under my sweatshirt

スウェットの中に手を滑らせる貴方

 

Baby, kiss it better, I

ベイビー キスで治して

 

 

 

And when I felt like I was an old cardigan under someone's bed

私の存在は ベッド下に忘れ去られた古びたカーディガンのようだと感じていた時

 

You put me on and said I was your favorite

貴方は腕を通して "お気に入りだ"と言ってくれた

 

 

 

A friend to all is a friend to none

皆の友達なんていう人は誰の友達でもない

 

Chase two girls, lose the one

二人の女の子を追っては本命を手放す

 

When you are young, they assume you know nothin'

若いと無知だと決めつけられる

 

 

 

But I knew you

でも私は知っていた

 

Playing hide-and-seek and

一緒にかくれんぼをした貴方

 

Giving me your weekends, I 

週末を私に割いてくれた貴方を

 

I knew you 

私は知っていた

 

Your heartbeat on the High Line

ハイライン公園で感じた貴方の鼓動

 

Once in 20 lifetimes, I 

20年に一度きり

 

 

 

And when I felt like I was an old cardigan under someone's bed

私の存在は ベッド下に忘れ去られた古びたカーディガンのようだと感じていた時

 

You put me on and said I was your favorite

貴方は腕を通して "お気に入りだ"と言ってくれた

 

 

 

To kiss in cars and downtown bars

車の中 繁華街のバーでキスする

 

Was all we needed

それだけで十分だった

 

You drew stars around my scars

傷跡の周りに星を描いてくれた貴方

 

But now I'm bleedin'

でも今 私は血を流している

 

 

 

'Cause I knew you 

だって私は知っていた

 

Steppin' on the last train

終電に飛び乗る貴方

 

Marked me like a bloodstain, I 

血痕みたいに私に印を残していった貴方を

 

I knew you 

私は知っていた

 

Tried to change the ending 

ピーターがウェンディを失う結末を

 

Peter losing Wendy, I 

変えようともがいていた貴方を

 

 

 

I knew you 

私は知っていた

 

Leavin' like a father 

父親のように私を離れ

 

Running like water, I 

水のように流れゆく貴方を

 

And when you are young, they assume you know nothing

若いと無知だと決めつけられる

 

 

 

But I knew you'd linger like a tatto kiss

でもキスマークのタトゥーのように貴方を消し去れないと知っていた

 

I knew you'd haunt all of my what-ifs

貴方との"たられば" ばかり考えてしまうことも知っていた

 

The smell of smoke would hang around this long

貴方の煙草の残り香がいつまでも漂うことも

 

'Cause I knew everything when I was yound

若かった私にも全てが分かっていた

 

I knew I'd curse you for the longest time 

長い間 貴方のことを恨むことだって知っていた

 

Chasin' shadows in the grocery line

食料品店の列に貴方の影を追う

 

I knew you'd miss me once the thrill expired

胸の高鳴りが終わればきっと私を恋しくなって

 

And you'd be standin' in my front porch light

また玄関先の明かりの中に貴方の姿がある

 

And I knew you'd come back to me 

分かっていた

 

You'd come back to me 

戻ってきてくれる

 

And you'd come back to me

戻ってきてくれる

 

And you'd come back

私の元に

 

 

 

And when I felt like I was an old cardigan under someone's bed

私の存在は ベッド下に忘れ去られた古びたカーディガンのようだと感じていた時

 

You put me on and said I was your favorite

貴方は腕を通して "お気に入りだ"と言ってくれた

 

 

 

 

🐻🐯