打ち上げでえびす今井屋総本店にご招待されました音譜

client invited to EBISU IMAIYA SOHONTEN音譜.



個室に入ると既にセッティング済み。
plate and the appetizer are already setting when entering the private room.



まずはビールで乾杯ビール
toasts with the beerビール



キャベツ・・・でかい・・・これが2台きましたよ。でも美味しかった。
1年寝かせたもろみ味噌かゴマソースでいただきます。

it was a cabbage and it big ・・・ This two came.
however, it was delicious.
eats by the source of the miso and sesame seeds




アスパラ。これもでかい!立派なアスパラでした。
asparagus. this is also large. it was splendid asparagus.



とりのお刺身。これも甘くて美味しかった。
chcken sashimi.this was sweet and delicious, too.



串焼きの数々。一つが結構なボリューム。
many of kabob(YAKITORI).



ジューシーな唐揚げ。
juicy fried chiken



そして塩焼き・・・しかしこれ、もういっこ塩胡椒もたのんだのだけど皆食べれず。
お持ち帰りになりました。

salt is burnt chiken comes ・・・ however, everyone cannot eat..... these were taken home.

鶏三昧。こんなに鶏をたべたのは久々かも叫び
すべて美味しかったです!ごちそうさまでしたラブラブ

chicken chicken chicken!having eaten the chicken so much : after a long time叫び.
all were delicious. thank youラブラブ.