久しぶりに、RYUKYU CHINESE DINING TAMAに行ってきました音譜

i went to RYUKYU CHINESE DINING TAMA音譜.It was after a long time.



お店はこんな感じ。いいですね。オープンキッチン。
restaurant is like this...open kitchen is good.



まずはオリオン生ラブラブそして今日のメニュー。

draft ORION beerラブラブ. and todays menu.



このお店で大好きな腸詰め。ここのは絶品!手作りです。
左が茹で。右は揚げ。どちらも美味。

my favorite CYOZUME(sausage) its handmade. its a SOOOO tasty.
left boils it. right is deep-fried. both delicious



有機野菜をせいろ蒸しで。アグー豚を乗せてもらいました。
たまちゃんのお店はお野菜が美味しいのです。甘いアップ

steam organic vegetables. with okinawa pork.
this restaurant vegetable is delicious. its sweetアップ.



ゴーヤで一品作ってもらいました。さっぱり。ウンチェーバ炒めに海老ワンタンにそーめんちゃんぷる~どれも美味しい!!

goya. and fried Unchaba, lobster won ton, fried somen(noodle) .
all are delicious!!



2人で飲んでたのにいつのまにか5人に!!楽しいですね~ニコニコ



8種のキノコのオイスターソース炒め。でも10種にしてくれました。
右に数えようとだしてみましたが・・・いまいち分からず。いろんなキノコが入っていました。これも間違いなく美味しかった。

oyster sauce stir-frying of eight kinds of mushrooms. however, it made it to ten kinds.
i wanted counting...but i found only 8. but it was tasty too.



そして最後に無理をいってスープ!
具だくさんのスープを作ってくれました。優しいお味で美味しかったです。

its a soup.it was delicious...

ご馳走さまぁ~~。いつも美味しいお料理ありがとう!!

thank you! always thank you for a delicious dish!!