私の記憶が確かならば、私はお酒を飲まないはずなの
ですが、30代の頃に、何故かビアホールで、友人二人と
共に、ビールで乾杯している貴重な写真がありました。
If I remember correctly, I don't drink, but for some reason there is a rare picture of me when I was in my thirties participating in a toast with two friends at a beer hall.


さて、ここで問題です。私と乾杯しているのは、
学生服の男性一人と、和服の女性一人なのですが、
彼らが誰なのか分かりますか?
So here is the question. One of my friends is a male wearing a student uniform and the other is a female dressed in traditional Japanese clothing.
Do you know who they are?